En el Tauler d´anuncis del Pavelló de Direcció, estan
publicades les LLISTES DEFINITIVES dels alumnes beneficiaris de les ajudes de
llibres del curs 2012 /2013
Ací podeu consultar la resolució del DOCV
Teòricament en aquest
enllaç podreu consultar vostra situació (però en el moment d´aquesta publicació
encara no funcionava)
Les instrucciones que han donat desde direcció són:
ALUMNES BENEFICIARIS
1. Els
alumnes beneficiaris rebran la transferència directament en el compte corrent
indicat en la sol·licitud.
2. El centre rebrà
en el seu compte corrent l’ingrés de les ajudes de l’alumnat beneficiari que
van posar en la sol·licitud el nombre de compte bancari del centre i serà
entregat a partir de l’endemà prèvia
comunicació a la familia que podrà dirigir-se a la secretaria del centre perquè
se´ls faça entrega de l’ajuda per mitjà de taló bancari una vegada realitzada
la identificació prèvia del parentiu o relació amb l’alumne beneficiari
mitjançant la presentació del DNI
ALUMNES NO BENEFICIARIS
Podran interposar:
- Recurs de reposició davanta de la consellera d´Educació
en el termini d´un mes, presentant-se personalment o a través del centre.
- Recurs
contenció- administratiu haurà de plantejar-se davant del Tribual Superior
de Justicia de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos.
Més informació http://www.cece.gva.es/ocd/areacd/val/abc/ajudesllibres.asp
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada