dissabte, 15 de desembre del 2012

Situació Educativa actual/ Situación Educativa actual (informe FAPA)

Podéis consultar el informe de FAPA ante la realidad educativa, situación de los presupuestos valencianos en educación, comedores escolares, jornada continua, pruebas diagnósticas, LOMQE, etc...

Después de estos análisis también podéis consultar las reivindicaciones de FAPA ante la realidad educativa actual.

----------------------------------------------------------------------------------------

Podeu veure els informes de FAPA davant la realitat educativa, la situació dels pressupostos valencians en educació ; Menjadors escolars; Jornada continuada; Proves diagnòstiques; LOMCE etc...


Podeu consultar les reinvindicacions de FAPA davant de la realitat educativa actual



NO A LA RETALLADA DEL 70% DELS PRESSUPOSTOS EN EDUCACIÓ DE 2013
-Exigim la gratuïtat dels llibres de text i l’increment de les beques de menjador i de transport escolar.
-Dotació necessària de professorat i personal no docent per a garantir una atenció educativa de qualitat.


NO A LA DESAPARICIÓ DELS MENJADORS ESCOLARS
-Exigim el 100% de beca de menjador.
-Diguem no a la jornada contínua perquè amb la seua aplicació desapareixen els menjadors escolars.
-No oblidem que el menjador escolars és un espai educatiu i socialitza.


NO A LA SUPRESSIÓ DEL TRANSPORT ESCOLAR
-Reivindiquem que no es contemplen els 3 kilòmetres lineals per a poder accedir a la beca de transport.
-Exigim l’ampliació d’estes beques a totes les etapes educatives.


NO A LA JORNADA CONTINUA
-Volem que es mantiga l’horari aplicable fins ara. De 9 a 12’00 hores i de 15 a 17’00 hores.
-Considerem que l’horari vigent és adequat per l’organització del temps i els ritmes en l’aprenentatge de l’alumnat.


NO A LA ZONA ÚNICA
-Apostem per la proximitat del domicili a l’escola com a criteri fonamental per a l’escolarització.
-La zona única provocarà massificació de centres, segregació i desaparició d’altres.
-Estem en contra de la creació d’una diferenciació i ordenació de centres educatius (ranking) i de la competitivitat.
-Demanem que les proves d’avaluació diagnòstica servisquen realment per a lluitar contra el fracàs escolar i no per a generar un catàleg de centres.


PROMOCIÓ CONSELLS ESCOLARS MUNICIPALS
-Rentabilitzar la utilització dels Consells Escolars Municipals com a vertaders òrgans de participació de la comunitat educativa.
 ---------------------------------------------------------------------------------

NO AL RECORTE DEL 70% DE LOS PRESUPUESTOS EN EDUCACIÓN DE 2013
- Exigimos la gratuidad de los libros de texto y el aumento de las becas de comedor y transporte escolar.
- Dotación necesaria de profesorado y personal no docente para garantizar una atención educativa de calidad.


NO A LA DESAPARICIÓN DE LOS COMEDORES ESCOLARES
- Exigimos el 100% de beca de comedor.
- Decimos no a la jornada continua porque con su aplicación desaparecen los comedores escolares.
- No olvidamos que el comedor escolar es un espacio educativo y socializa.


NO A LA SUPRESIÓN DEL TRANSPORTE ESCOLAR
- Reivindicamos que no se contemplen los 3 kilómetros lineales para poder acceder a la beca de transporte.
- Exigimos la ampliación de estas becas a todas las etapas educativas.


NO A LA JORNADA CONTINUA
- Queremos que se mantenga el horario aplicado hasta ahora. De 9 a 12’00 horas y de 15 a 17’00 horas.
- Consideramos que el horario vigente es adecuado para la organización de los tiempos y los ritmos en el aprendizaje del alumnado.


NO A LA ZONA ÚNICA
- Apostamos por la cercanía del domicilio al colegio, como criterio fundamental para la escolarización.
- La zona única provocara masificación de centros, segregación y desaparición de otros.
- Estamos en contra de la creación de una diferenciación y ordenación de centros educativos (ranking) y de la competitividad.
- Solicitamos que las pruebas de evaluación diagnostica sirvan realmente para luchar contra el fracaso escolar y no para generar un catalogo de centros.


PROMOCIÓN CONSEJOS ESCOLARES MUNICIPALES
-Rentabilizar la utilización de los Consejos Escolares Municipales como auténticos órganos de participación de la Comunidad Educativa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada